Globalskole

Globalskole leverer inspiration og undervisningsidéer om kulturmøde og internationale forhold

OVERVIEW

The domain globalskole.dk presently has a traffic classification of zero (the smaller the more users). We have downloaded one page within the web page globalskole.dk and found six websites referencing globalskole.dk.

GLOBALSKOLE.DK TRAFFIC

The domain globalskole.dk is seeing alternating quantities of traffic all round the year.
Traffic for globalskole.dk

Traffic ranking (by month) for globalskole.dk

Traffic ranking by day of the week for globalskole.dk

LINKS TO GLOBALSKOLE.DK

Medborgerskab gennem uddannelse

Nyt fra skoler, der arbejder med medborgerskab. Mandag, 7 januar 2013. Medborgernet står på standby, mens vi afventer ministeriel stillingtagen til en eventuel videreførsel af netværket. Nyt fra skoler, der arbejder med medborgerskab. Tirsdag, 11 december 2012. Nyt fra skoler, der arbejder med medborgerskab. Torsdag, 8 november 2012. Nyt fra skoler, der arbejder med medborgerskab. Torsdag, 8 november 2012. Global Citizenship dag på Rysensteen.

Verdensborger Studiekreds

Yes - reynold is coming on the 21. Referater og næste møde d.

WHAT DOES GLOBALSKOLE.DK LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of globalskole.dk Mobile Screenshot of globalskole.dk Tablet Screenshot of globalskole.dk

GLOBALSKOLE.DK SERVER

We caught that the main root page on globalskole.dk took eight hundred and fifty-three milliseconds to download. I could not find a SSL certificate, so our web crawlers consider globalskole.dk not secure.
86.48.37.184

FAVICON

SERVER SOFTWARE

We observed that globalskole.dk is implementing the Apache/2.4.6 (CentOS) OpenSSL/1.0.2k-fips mod_fcgid/2.3.9 PHP/5.4.16 mod_python/3.5.0- Python/2.7.5 os.

Globalskole

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The domain had the following in the homepage, "Global skole er hjemmesiden for dig, som gerne vil have inspiration til den internationale dimension i undervisningen." I observed that the web page stated " Vi samler og udvikler undervisningsideer og metoder, som kan udvikle børn og unges kompetencer indenfor interkulturelle og globale emner." They also stated " Vi giver dig information og indgange til andre relevante hjemmesider og materialer om globale perspektiver. Kig under lærermenu, eller brug søgefeltet til at finde det, du har brug for." The meta header had undervisning as the first keyword. This keyword was followed by idéer til mødet med verdenen and Internationale forhold i undervisningen which isn't as important as undervisning.

SEE OTHER WEB PAGES

Startside Global skole

no, Tel 95 23 21 31.

GlobalSkope Publishing Society Open Access Journal Publishers

Heavy metal training, Aspergilus niger, Bioadsorbent, Bioremediation strategy.

Global Sky 1 Philippines Call Center

8220;I got to know James and his team in early 2005 because I was helping one of my NJ clients implement a new customer service model.

Welcome to Global Sky Global Sky

HD - IP Video Server. Cables, Connectors and Tools. Network and PoE Range Extenders. Routers and Wireless Access Points.

Global Sky Cleaning Services Ltd

We deploy strategic cleaning technique that does more in less time,. High results - oriented work. Irrespective of our client type we tailor services that suits our clients style and schedule. We wont surprise you with our prices despite the professional and efficient services we provide. Innovation and flexibility, quick and. We pay atention to the smallest details in our. Line of work and ensure that no stone is left unturned. We use industry tested and certified eco friendly. HNO 114 Aviation Street A.